Přijedete k nám pozdě večer či v době nepřítomnosti recepční nebo se jen nechcete zdržovat na recepci? Samoobslužný kiosek je Vám k dispozici kdykoli.
Jak samoobslužný check-in funguje?
- Vyberete a rezervujete si na našich webových stránkách pokoj, který Vám vyhovuje.
- Potvrzení rezervace přijde na Váš email, pošleme Vám také SMS s nejdůležitějšími údaji.
- V hotelu se na kiosku přihlásíte zaslaným číslem rezervace a příjmením a doplníte své údaje naskenováním z platného občanského průkazu (cizinci pasu)
- Odsouhlasíte podmínky hotelu a uhradíte pobyt bezkontaktně platební kartou, (nemáte-li již zaplaceno přes rezervační systém na webových stránkách hotelu)
- Kiosek Vám vydá účtenku a stvrzenku s číslem pokoje a kartu k pokoji, hotelu a výtahu.
Prostřednictvím kiosku získáte informace pro hosty a zajistíte i případnou výměnu ztracené vstupní karty pokoje.
Nebudete-li si s něčím vědět rady, poradíme vám na non-stop lince na 777 747 047.